Ads 468x60px

Sunday 13 January 2013

Sustained Release Vita-C 500mg


Vitamin C 500mg Organic


Salam ceria dan senyum selalu :) Kali reen nak kongsikan kebaikkan dan kepentingan vitamin C.. jom baca lagi..

Kita selalu dengar org nak cantik ambik vitamin c, nak sihat n awet muda ambik vitamin c, pendek kata setiap dari kita memang perlukan vitamin c, so x hairan ada org sampai sanggup ambik suntikan VITAMIN C..


1 tablet 500mg vitamin c bersamaan dengan 7 biji setengah oren :) Rumusan unik yang membenarkan pelepasan vitamin c secara perlahan dan berterusan selama 5 jam, berfungsi secara perlahan untuk memenuhi keperluan tubuh selama 24 jam..

Manfaat Utama :
-membentuk kolagen
-memperbaiki sistem pendarahan
-meningkatkan sistem imun
-memerangi kanser
-mencantikkan kulit
-memperbaiki insomnia dan stress
-mengekalkan kolestrol sihat

Siapa perlukan vitamin c? semua orang, perokok, org yg mudah stress sebab stress akan memusnahkan vitamin c, org yg ambik pil perancang kerana pil perancang akan menyerap vitamin c,org yg nak kulit cantik, yg ada masalah jerawat atau ekzema kerana vit cmembina kolagen kulit yg sihat dan membina tisu kulit, vit c menyokong sistem imun dalam badan dan mengurangkan demam selsema yang berpanjangan..sebab tu dalam family wellness set ada termasuk vitamin C antara vitamin yang perlu diambil oleh semua org kerana sifatnya yang larut air dan mudah dihapuskan dalam keadaan tertentu contohnya stress, cuaca panas dan banyak lagi..

Berminat dgn vitamin C Shaklee dan produk2 lain dengan harga istimewa..

fb: Wan Azreen
call/sms: 012 2608297
email: puteriamelia2612@yahoo.com.my
website : http://anggunsihatalami.blogspot.com
Shaklee Independent Distributor ( ID NO 907955)

0 comments:

Post a Comment