Ads 468x60px

Sunday 20 January 2013

Set Pelangsingan Shaklee



Set di atas merupakan pakej lengkap untuk kesan pelangsingan yang optimum. Ia terdiri daripada:
1) Cinch Shake Mix - pengganti makanan yang lazat, berkhasiat dan boleh membuatkan anda berasa kenyang. Kaya dengan fibre untuk penghadaman yang sempurna. Sesuai digunakan sebagai pengganti sarapan pagi atau makan tengahari. Terdapat dalam perisa Chocolate, Vanilla dan Cafe Latte.
2) Energizing Soy Protein (ESP) - tambahan ESP ke dalam Cinch Shake Mix akan menambahkan rasa yang lebih lazat, lebih mengenyangkan dan membantu proses pelangsingan melalui pembinaan otot yang menaikkan kadar metabolisma dan membakar kalori dengan lebih berkesan.
3) Cinch Energy Tea Mix - memberi tenaga ketika berdiet agar tidak keletihan ketika proses pembakaran kalori berlaku.
4) Lecithin - sebagai pemecah lemak dan kolestrol dan membantu membersihkan salur darah yang berkolestrol. Baik untuk mencegah obesiti dan masalah jantung dan hati.
5) Herb-Lax - sebagai pelawas semulajadi yang bertindak lembut untuk menggalakkan pembersihan usus dan membantu proses semulajadi tubuh.
Ramai pengguna yang telah berjaya menghilangkan berbelas-belas kilogram dengan pengambilan set optimum ini. Jangan tunggu lagi! Lose weights and inches now with this optimum slimming set from Shaklee.


Testimoni Pengguna :-



Berminat nak cuba Produk Shaklee boleh hubungi saya untuk harga istimewa..

Fanpage : Anggun Sihat Online Shoppe
Call/Sms : 012 2608297
Email : puteriamelia2612@yahoo.com.my
Website : http://anggunsihatalami.blogspot.com
ID SHAKLEE : 907955

0 comments:

Post a Comment